Перейти до основного вмісту

Із вигаданих вінницьких хронік 4

Із вигаданих вінницьких хронік:
- Доброго ранку, Віннице! У вашому ефірі наша нова передача "Ранкові розмови з Тадеушом Вацлавом Пшижински"
- Нічого собі назва...
- Секунду, до вас я ще не звертався.
- Даруйте, мимоволі вихопилось.
- Добре, тільки надалі говоріть, коли я до вас звертаюсь.
- Так, звісно, пане Тадеуш.
- Я не Тадеуш.
- А, ви Вацлав...
- Я не Вацлав! Просто так називається телепередача!
- Якось по-польськи... А хто такий цей Тадеуш Вацлав як там далі чорті-зна як, що язик зламаєш?
- Це просто вигадана людина, вигадане ім'я, аби надати назві передачі інтелектуального відтінку.
- Польського відтінку?
- Не російського ж!
- Отже у вас інтелектуальна передача?
- Так.
- І що ви хочете від мене?
- Представтесь, будь ласка.
- Молчанов Антон Володимирович.
- Ким ви є?
- Я член гуртка "Королі зануд".
- Що це таке?
- Гурток "Королі зануд".
- А чим він займається?
- Ну перше правило гуртка: "Усім говори про гурток"...
- Ага, а друге правило: "Усім завжди говори про гурток"
- Ні, друге правило: "Членські внески необхідно платити кожного місяця до 5-го числа"
- Гаразд, а де ви працюєте?
- В управлінні архітектури.
- Гаразд, Антон Володимирович. В нашій телепередачі "Ранкові розмови з Тадеушом Вацлавом Пшижински"...
- Як же чітко ви це вимовили...
- Так, в нас на сьогодні з'явилось актуальне питання цього засніженого ранку: "Яким маршрутом ви відвозили своїх дітей до школи?"
- А у вас точно інтелектуальна передача?
- Так!
- Дивно, але в мене немає дітей.
- Але ж ви працюєте в управлінні архітектури?
- Так, але ж перше правило гуртка...
- А що перше правило гуртка?
- Через нього важко стати сімейною людиною.
- Добре тоді. Скажіть краще, як ви сьогодні дістались на роботу за такого транспортного колапсу?
- Ну все просто. Спочатку я виїхав автівкою на 15-ту вулицю, проїхав 236 метрів в південно-східному напрямку, повернув на 48-му вулицю, проїхав 50 метрів і помітив, що трафік стоїть на місці, тому одразу звернув на 37-му, повернув під прямим кутом на 101-шу, три квартали третьою...
- Вулицею?
- Ні, на третій передачі. Потім на 17-ту, півкварталу, бо там живе моя колишня.
- У вас була дружина?
- Так, я намагаюсь уникати її, хоча вона заступник лідера нашого гуртка. Так ось, півкварталу 17-тою, повертаю на 44-ту, півкілометра, далі на 99-ту і я вже на парковці.
- Хм, а чому ви називаєте вулиці цифрами?
- Професійна звичка. В них так часто змінюються назви, що краще вже цифрами. Тим більше, що кількість вулиць у Вінниці постійно збільшується. Краще вже "плюс один", аніж шукати ще одне відоме ім'я.
- Та ви рідкісний зануда. Як вас тільки на роботі тримають?
- Так і тримають. Місто може собі це дозволити. Як то кажуть є три нескінченні речі: космічний простір, людська дурість і вінницький бюджет.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

На Великдень до тебе ніхто не приїде. Розділ1

  — Не можна брехати матері! — пролунало в салоні в несподіваній паузі між треками «техно-мінімал» та одночасно при різкому уповільнені оборотів двигуна «Форда Фокуса», коли він намагався пронестись коліщатами над дірявим асфальтом, не витискаючи гальмо в підлогу, аби сіру автівку раптово не занесло на порожній нічній дорозі. Слова одночасно налякали і здивували Павла. Здивування виникло від того, що це їх вимовила Оля, без двох місяців тридцятирічна дизайнерка, яка встигає одночасно працювати в рекламному агентстві, фотостудії і ще викладає основи дизайну в місцевому коледжі. «Дівчинка з трьома роботами» — так кликав її Павло. Дивно, що дизайнерка щось говорить про брехню. Дизайнерка! Павло не вірить дизайнерам, йому здається, що професія цих людей — без розбору упаковувати в гарну обкладинку все підряд, аби тільки око споживачів могло вхопитися за красиву обгортку. Тому й дивно. Особливо тепер, коли вони вже кілька годин в дорозі, а до моря ще їхати і їхати. Мінімум чотири години.

Як використовувати вогнемет

В майстерні назбиралось достатньо пилу, аби присутні дозволили собі ігнорувати сірі відтінки по куткам, на осоннях, на поверхнях шаф, полиць із технічними довідниками, батареях опалення, карнизах і розібраних деталях, які більше не становили жодного інтересу. Настя, коли підводила голову чи просто виходила викурити цигарку, невдоволено морщила чоло, а за мить відволікалась на власну втому і байдужіла до сірого бруду. Нік, він же Микола, який називався Ніком, ставився до пилу більш нігілістично, мовляв, най і далі нашаровується, бо це зрештою майстерня, а не житлове приміщення. Тим більше, Настя настільки засиджувалася за лагодженням і налаштуванням техніки, що почасти палила цигарки просто за робочим столом. Нік за таких випадків дозволяв собі плюватись на підлогу і починав порожні розмови, чого Настя не любила, але терпіла, бо зайвих рук в майстерні більше не було. Поки з-під паяльника вгору здіймались струмки каніфолі, почулось клацання запальнички і Нік здогадався про майбутній супр

хлопчик для биття

  в мене посада хлопчика для биття, інакше я підведу людей довкола себе, інакше вони виваляться на вулиці, стріляючи з рушниць і розмахуючи ножами. чи міг би ти зателефонувати замість мене, чи міг би ти піймати кулю замість мене, прикласти її до вуха і заплющити очі - будь чужим скільки хочеш, скільки хочеш.   тисни на газ, зшивай перехрестя, підпалюй листя, перекривай кисень - мені все пробачили, мені все пробачили, мені страшно, але вдома страшніше.   диктую штрих-код сліпій продавчині, купую пляшки чесно і почасти, прийди сюди знову і най думають: ти чоловік чи жінка, гормональний збій; обличчя впритул до лінолеуму - сниться осінь і пістолети янголів, уся плоть шипить над вогнем, а тепер будь собою і відійди вбік.   тисни на виклик, зшивай лікарів, досить біла кімната щоб удавати жертву, про мене забули, про мене забули - мене виписують, але дома страшніше.   2021