Перейти до основного вмісту

Із вигаданих вінницьких хронік 3

Із вигаданих вінницьких хронік:
- Всім залишатися на своїх місцях! Це пограбування!
- Так, я помітив маску на вашому обличчі і пістолет в руці.
- Мовчати!
- Молодий чоловіче, мушу вас розчарувати...
- Я дівчина!
- Ем... Панночко, мушу вас розчарувати, оскільки ви не можете нас пограбувати.
- Ти ще тут мені будеш заливати! Це ж банк! Гони бабло!
- Ні, ні, ні. Ви не можете нас пограбувати, бо це банк.
- На що ви натякаєте?
- Банки не грабують.
- Тобто?
- Такі особливості української фінансово-кредитної системи. Нас не можна пограбувати - ліцензія не дозволяє.
- До біса ліцензію! Мені нічим сім'ю годувати!
- Так, я розумію вашу ситуацію.
- Не треба мені отут ваших розмовних штучок. Я прийшла пограбувати цей банк і я його пограбую!
- Даруйте, але ви не можете цього зробити.
- Чому?
- По трьом причинам: це банк, сьогодні неділя і йде сніг.
- Що за тупі відмазки? Я грабую награбоване!
- Он як? Тобто, виходить, що ми грабіжники? Ні, ви помиляєтесь.
- Ні фіга!
- Ви помиляєтесь. Ми не грабіжники, бо все, що ми візьмемо буде компенсовано із державного бюджету.
- Якщо я вас пограбую, то вам компенсують страхові компанії.
- Ну так, але знаєте, скільки це паперової роботи і в скільки служб доведеться подати заявки. І це в неділю до обіду, коли усі корупціонери ще на церковній літургії. Ще й за сніжної погоди, коли їхні дорогі автівки ковзають дорогами як склом.
- Ви задовбали!
- Ми не грабіжники. Грабіжники он ті, що в неділю має справжній вихідний і снується собі без діла кафешками й парками. Їм не потрібно виходити в неділю і робити цілу купу звітів заднім числом перед раптовою перевіркою. Грабіжники он усі ті люди, які мають купу вільного часу. Як от студенти і філологи.
- Я філолог.
- Бачте, ви філолог, а грабуєте з пістолетом і в масці. Ви для початку зареєструйте ГО - громадську організацію, приходьте до нас, відкривайте поточний рахунок і тоді побачимо, хто з нас більший грабіжник.
- То, що я піду звідси з поррожніми руками?!
- Ну... я можу вам дати коробку цукерок. Ось візьміть "АВК", "Рошен" залишу собі. Не хочу проблем на роботі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

На Великдень до тебе ніхто не приїде. Розділ1

  — Не можна брехати матері! — пролунало в салоні в несподіваній паузі між треками «техно-мінімал» та одночасно при різкому уповільнені оборотів двигуна «Форда Фокуса», коли він намагався пронестись коліщатами над дірявим асфальтом, не витискаючи гальмо в підлогу, аби сіру автівку раптово не занесло на порожній нічній дорозі. Слова одночасно налякали і здивували Павла. Здивування виникло від того, що це їх вимовила Оля, без двох місяців тридцятирічна дизайнерка, яка встигає одночасно працювати в рекламному агентстві, фотостудії і ще викладає основи дизайну в місцевому коледжі. «Дівчинка з трьома роботами» — так кликав її Павло. Дивно, що дизайнерка щось говорить про брехню. Дизайнерка! Павло не вірить дизайнерам, йому здається, що професія цих людей — без розбору упаковувати в гарну обкладинку все підряд, аби тільки око споживачів могло вхопитися за красиву обгортку. Тому й дивно. Особливо тепер, коли вони вже кілька годин в дорозі, а до моря ще їхати і їхати. Мінімум чотири години.

Як використовувати вогнемет

В майстерні назбиралось достатньо пилу, аби присутні дозволили собі ігнорувати сірі відтінки по куткам, на осоннях, на поверхнях шаф, полиць із технічними довідниками, батареях опалення, карнизах і розібраних деталях, які більше не становили жодного інтересу. Настя, коли підводила голову чи просто виходила викурити цигарку, невдоволено морщила чоло, а за мить відволікалась на власну втому і байдужіла до сірого бруду. Нік, він же Микола, який називався Ніком, ставився до пилу більш нігілістично, мовляв, най і далі нашаровується, бо це зрештою майстерня, а не житлове приміщення. Тим більше, Настя настільки засиджувалася за лагодженням і налаштуванням техніки, що почасти палила цигарки просто за робочим столом. Нік за таких випадків дозволяв собі плюватись на підлогу і починав порожні розмови, чого Настя не любила, але терпіла, бо зайвих рук в майстерні більше не було. Поки з-під паяльника вгору здіймались струмки каніфолі, почулось клацання запальнички і Нік здогадався про майбутній супр

хлопчик для биття

  в мене посада хлопчика для биття, інакше я підведу людей довкола себе, інакше вони виваляться на вулиці, стріляючи з рушниць і розмахуючи ножами. чи міг би ти зателефонувати замість мене, чи міг би ти піймати кулю замість мене, прикласти її до вуха і заплющити очі - будь чужим скільки хочеш, скільки хочеш.   тисни на газ, зшивай перехрестя, підпалюй листя, перекривай кисень - мені все пробачили, мені все пробачили, мені страшно, але вдома страшніше.   диктую штрих-код сліпій продавчині, купую пляшки чесно і почасти, прийди сюди знову і най думають: ти чоловік чи жінка, гормональний збій; обличчя впритул до лінолеуму - сниться осінь і пістолети янголів, уся плоть шипить над вогнем, а тепер будь собою і відійди вбік.   тисни на виклик, зшивай лікарів, досить біла кімната щоб удавати жертву, про мене забули, про мене забули - мене виписують, але дома страшніше.   2021