Перейти до основного вмісту

Із вигаданих вінницьких хронік 26

- Привіт, Петре! 
- Здоров, Володю.
- Давно до тебе не телефонував. В мене буде вечірка цієї суботи і хочу запросити тебе разом із дружиною.
- О, чудово! Ми залюбки прийдемо!
- Ну і добре. Чекаємо на вас в суботу о 19:00. До зустрічі!
- До зустрічі! Так... Який там номер.... Алло?
- Служба швидкої допомоги анулювання зустрічей та побачень із людьми! Доброго дня! Чим можемо допомогти?
- Добрий день! Моє ім'я Володимир Федорович і мене щойно запросили на вечірку. Сам я від запрошення не можу "відмазатись". Чи не могли б ви це владнати?
- Звісно, пане! Будь ласка, назвіть номер телефону та ім'я антагоніста.
- Петро Григорович, 0365487435.
- Дякуємо, за півгодини ми повідомимо про результат.
- Дякую вам!
- Доброго дня! Це Петро Григорович?
- Доброго, він самий. А це хто?
- Ви мене не знаєте, скажу тільки, що я працюю у Вінницькій міськраді в департаменті контролю за сприйняттям населення комфортності міста. Скажіть, ви знаєте такого собі Володимира Федоровича?
- Так, це мій дуже близький друг.
- Ви не помічали за ним певних дивностей останнім часом?
- Ну, я його давно не бачив. Знаю, що він шукає роботу.
- Так, зрозуміло. Ви дуже давно його не бачили?
- Дуже. Він їздить в інші міста, шукає роботу...
- В інші міста? Наприклад?
- Не знаю. Певне, в столицю...
- Мушу вам сказати, що Володимир Федорович останнього місяця вже тричі побував в столиці.
- О боже...Ви хочете сказати, що він...
- Боюсь, що так, Петро Григоровичу, він шукає вакансію топ-менеджера.
- Топ-менеджера?!
- Прогресивний топ-менеджеризм головного мозку. Це вам не жарти. Спочатку хворий залишає Вінницю, в нього стрімко росте дохід тіла, який не можна збити жодною кризою, потім хворий втрачає відчуття часу, в нього розвивається сліпота до всіх, хто має менший дохід, його "Я" подвоюється на топ-менеджера і приватного підприємця, який стає контрагентом своєї ж фірми. Ну а далі найстрашніше - вони йдуть на телебачення або в політику і пишуть книги й співають на сцені.
- Боже милостливий... Потрібно рятувати людину, почитати їй Семенка.
- Боюся, надто пізно. Володимир Федорович встиг злітати в Єгипет, аби мати чудову засмагу.
- Апчхи! От же ж сука! Знає, що в мене алергія на літаки! Апчхи!
- До речі, топ-менеджери раз в квартал літають на курорти.
- Апчхи!
- А їхні офіси розміщені на горішніх поверхах, куди приземляється гвинтокрил.
- Апчхи!
- Вони відкорковують вино штопором.
- Апчхи!
- Їхня улюблена поза в сексі "М'якої тобі посадки, мій капітан"
- Апчхи!
- А ще по вечорам, коли їх ніхто не бачить, топ-менеджери люблять наряджатись в форму пілотів літака.
- Апчхи! Годі. Я вже й сам почуваюсь трохи топ-менеджером... Боже, що мені робити?
- Для початку не вступайте в жодні контакти із Володимиром Федоровичем. А ми донарахуємо йому фіктивну комунальну заборгованість, аби він не звалив з міста.
- Дякую вам!
- І вам дякую. До речі, у вашій алергії вам може допомогти групова терапія на зібранні анонімних менеджерів з продажу. Зібрання кожної середи і п'ятниці в приміщенні краєзнавчого музею. Вхід безкоштовний, тільки принесіть із собою сушених гарбузів - менеджери з продажів їх обожнюють.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

На Великдень до тебе ніхто не приїде. Розділ1

  — Не можна брехати матері! — пролунало в салоні в несподіваній паузі між треками «техно-мінімал» та одночасно при різкому уповільнені оборотів двигуна «Форда Фокуса», коли він намагався пронестись коліщатами над дірявим асфальтом, не витискаючи гальмо в підлогу, аби сіру автівку раптово не занесло на порожній нічній дорозі. Слова одночасно налякали і здивували Павла. Здивування виникло від того, що це їх вимовила Оля, без двох місяців тридцятирічна дизайнерка, яка встигає одночасно працювати в рекламному агентстві, фотостудії і ще викладає основи дизайну в місцевому коледжі. «Дівчинка з трьома роботами» — так кликав її Павло. Дивно, що дизайнерка щось говорить про брехню. Дизайнерка! Павло не вірить дизайнерам, йому здається, що професія цих людей — без розбору упаковувати в гарну обкладинку все підряд, аби тільки око споживачів могло вхопитися за красиву обгортку. Тому й дивно. Особливо тепер, коли вони вже кілька годин в дорозі, а до моря ще їхати і їхати. Мінімум чотири години.

хлопчик для биття

  в мене посада хлопчика для биття, інакше я підведу людей довкола себе, інакше вони виваляться на вулиці, стріляючи з рушниць і розмахуючи ножами. чи міг би ти зателефонувати замість мене, чи міг би ти піймати кулю замість мене, прикласти її до вуха і заплющити очі - будь чужим скільки хочеш, скільки хочеш.   тисни на газ, зшивай перехрестя, підпалюй листя, перекривай кисень - мені все пробачили, мені все пробачили, мені страшно, але вдома страшніше.   диктую штрих-код сліпій продавчині, купую пляшки чесно і почасти, прийди сюди знову і най думають: ти чоловік чи жінка, гормональний збій; обличчя впритул до лінолеуму - сниться осінь і пістолети янголів, уся плоть шипить над вогнем, а тепер будь собою і відійди вбік.   тисни на виклик, зшивай лікарів, досить біла кімната щоб удавати жертву, про мене забули, про мене забули - мене виписують, але дома страшніше.   2021

Як використовувати вогнемет

В майстерні назбиралось достатньо пилу, аби присутні дозволили собі ігнорувати сірі відтінки по куткам, на осоннях, на поверхнях шаф, полиць із технічними довідниками, батареях опалення, карнизах і розібраних деталях, які більше не становили жодного інтересу. Настя, коли підводила голову чи просто виходила викурити цигарку, невдоволено морщила чоло, а за мить відволікалась на власну втому і байдужіла до сірого бруду. Нік, він же Микола, який називався Ніком, ставився до пилу більш нігілістично, мовляв, най і далі нашаровується, бо це зрештою майстерня, а не житлове приміщення. Тим більше, Настя настільки засиджувалася за лагодженням і налаштуванням техніки, що почасти палила цигарки просто за робочим столом. Нік за таких випадків дозволяв собі плюватись на підлогу і починав порожні розмови, чого Настя не любила, але терпіла, бо зайвих рук в майстерні більше не було. Поки з-під паяльника вгору здіймались струмки каніфолі, почулось клацання запальнички і Нік здогадався про майбутній супр