Перейти до основного вмісту

Із вигаданих вінницьких хронік 59

- Привіт! Моє ім'я Стас. Я тебе дуже часто бачу в цій кав'ярні. Захотів познайомитись з тобою.
- Он як? Гаразд, можеш звати мене Тамарою, але це не моє справжнє ім'я.
- Хм, чому так? Ти від когось переховуєшся?
- Ну-у-у, коли ми персонажі скетчу, який виставляють у феусбуці, то слід бути обережними із особистими даними.
- Зрозуміло.
- Це все, що ти можеш сказати?
- Та от перебираю в голові тему, аби алгоритм фейсбуку не вирахував мої вподобання і не почав пропонувати рекламу.
- Угу, аби тільки не гумові вироби.
- А-ха-х, жарт! Майже дотепно.
- Ну, бо то був майже жарт. Ти б не кидав сміття на підлогу.
- Припини це найкомфортніше місто в країні. Тут навіть сміття можна викидати із комфортом.
- Що?
- Ось це й був жарт. Ось так потрібно жартувати.
- Ми з тобою спілкуємося цілу хвилину, а в розмові я вже встигла увібрати в себе увесь скепсис світу. А типу життєрадісний чувак.
- Це можна виправити. Давай, поговоримо, хто де працює.
- Ну я працюю у Віктора Йосиповича.
- Я теж.
- Всі працюють у Віктора Йосиповича. Просто він у кожного свій.
- О, такий як в мене ще слід пошукати.
- Ха! Ти мого не бачила. Якось він змусив мене забирати з "Нової пошти" пару величезних коробок, бо не захотів оплачувати доставку до дверей.
- Якось? Та я це постійно роблю. І мій Віктор Йосипович не змушує, а наказує.
- А твій дає тобі гроші для розрахунку на пошті? Так? А мій не дав, тому я й не ходжу на роботу з грошима. Ховаю гаманець в потаємному місці в Центральному парку і раптом, якесь доручення, то я кажу, що в мене немає грошей і Віктор Йосипович шукає того, в кого є гроші на дорогу і на "Нову пошту".
- А мій Віктор Йосипович по відношенню до мене проявляє сексизм. Каже мені, що я то ношу нежіночий одяг, то вдягаюсь надто відверто.
- А мій також проявляє сексизм. Так і каже: "Ей, мужик, треба перенести то і то туди і туди", а я ж юрист, а не вантажник.
- Це ще нормальний варіант. А от мій Віктор Йосипович вирішив зекономити на прибиральниках і наказав працівникам почергово мити підлогу і протирати пил.
- Не найгірший випадок. От мій Віктор Йосипович змушує відробляти лікарняні. Розбиває пропущений через хворобу робочий день на 480 хвилин і дає норму на після роботи і у вихідні.
- Це ще в тебе середній рівень. Ось я тобі розповім про зе бест.
- Звільнення працівниць через вагітність?
- Та то казочки.
- Змушує переписувати робочий табель з 8 годин на 4?
- Бери вище. Я замість нього відвідую засідання клубу "Королі зануд".
- Слухай, та я по ходу в тебе закохався.
- Ну, ти теж нічого. Давай, пройдемося. Тільки все-таки підніми за собою сміття, а то раптом з нього ще один Віктор Йосипович виросте.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

На Великдень до тебе ніхто не приїде. Розділ1

  — Не можна брехати матері! — пролунало в салоні в несподіваній паузі між треками «техно-мінімал» та одночасно при різкому уповільнені оборотів двигуна «Форда Фокуса», коли він намагався пронестись коліщатами над дірявим асфальтом, не витискаючи гальмо в підлогу, аби сіру автівку раптово не занесло на порожній нічній дорозі. Слова одночасно налякали і здивували Павла. Здивування виникло від того, що це їх вимовила Оля, без двох місяців тридцятирічна дизайнерка, яка встигає одночасно працювати в рекламному агентстві, фотостудії і ще викладає основи дизайну в місцевому коледжі. «Дівчинка з трьома роботами» — так кликав її Павло. Дивно, що дизайнерка щось говорить про брехню. Дизайнерка! Павло не вірить дизайнерам, йому здається, що професія цих людей — без розбору упаковувати в гарну обкладинку все підряд, аби тільки око споживачів могло вхопитися за красиву обгортку. Тому й дивно. Особливо тепер, коли вони вже кілька годин в дорозі, а до моря ще їхати і їхати. Мінімум чотири години.

хлопчик для биття

  в мене посада хлопчика для биття, інакше я підведу людей довкола себе, інакше вони виваляться на вулиці, стріляючи з рушниць і розмахуючи ножами. чи міг би ти зателефонувати замість мене, чи міг би ти піймати кулю замість мене, прикласти її до вуха і заплющити очі - будь чужим скільки хочеш, скільки хочеш.   тисни на газ, зшивай перехрестя, підпалюй листя, перекривай кисень - мені все пробачили, мені все пробачили, мені страшно, але вдома страшніше.   диктую штрих-код сліпій продавчині, купую пляшки чесно і почасти, прийди сюди знову і най думають: ти чоловік чи жінка, гормональний збій; обличчя впритул до лінолеуму - сниться осінь і пістолети янголів, уся плоть шипить над вогнем, а тепер будь собою і відійди вбік.   тисни на виклик, зшивай лікарів, досить біла кімната щоб удавати жертву, про мене забули, про мене забули - мене виписують, але дома страшніше.   2021

Як використовувати вогнемет

В майстерні назбиралось достатньо пилу, аби присутні дозволили собі ігнорувати сірі відтінки по куткам, на осоннях, на поверхнях шаф, полиць із технічними довідниками, батареях опалення, карнизах і розібраних деталях, які більше не становили жодного інтересу. Настя, коли підводила голову чи просто виходила викурити цигарку, невдоволено морщила чоло, а за мить відволікалась на власну втому і байдужіла до сірого бруду. Нік, він же Микола, який називався Ніком, ставився до пилу більш нігілістично, мовляв, най і далі нашаровується, бо це зрештою майстерня, а не житлове приміщення. Тим більше, Настя настільки засиджувалася за лагодженням і налаштуванням техніки, що почасти палила цигарки просто за робочим столом. Нік за таких випадків дозволяв собі плюватись на підлогу і починав порожні розмови, чого Настя не любила, але терпіла, бо зайвих рук в майстерні більше не було. Поки з-під паяльника вгору здіймались струмки каніфолі, почулось клацання запальнички і Нік здогадався про майбутній супр