Перейти до основного вмісту

зелені хроніки4


- Доброго дня! Там жінку вбили біля "Фонтану"! Там жінку вбили біля "Фонтану!! Чуєте, там жінку вбили біля "Фонтану"!!!
- А я чим можу вам допомогти в цій справі?
- Та це я перевіряю, чи не має в приймальній залі працівників ломбардів.
- І як, виявили?
- Поки що ні, але вони доволі хитрі і це вам не професура на будівельному майданчику.
- Що, професори на будівництві? Я гадав, із цією проблемою покінчено. Я гадав, що із введенням карантинних заходів має відбутись цілком природне заміщення законспірованої інтелігенції людьми, які дійсно потребують додаткових доходів.
- Будь ласка, не втручайтесь. Я прийшов сюди в конкретній справі.
- В якій саме?
- Так, в якій?
- Ну і кому мені відповідати?
- Я тут працюю.
- А я тут очікую на вирішення своєї справи.
- Якої саме?
- О, це неймовірна історія. Нам всім добре відомо, що карантин породив медичні маски, викликавши елементарну залежність. А в моєму під'їзді оселився чарівник, який уміє виконувати метафізичні бажання якщо йому принести пару зношених черевиків, які той підпалює і дає поштовх до матеріалізації загаданого бажання.
- Якщо воно метафізичне.
- Так, вірно, якщо воно метафізичне. Тобто, ми маємо одну елементарну залежність між карантином і масками, маємо іншу між чарівником і палаючими старими черевиками. Тоді, яким має бути метафізичне бажання як не об'єднати дві елементарні залежності в похідну залежність вищого порядку.
- Зрозуміло, а що вимагається від мене?
- Зачекайте, а як же я?
- У вас також метафізичне бажання?
- Ні, але чого б це я сюди йшов і перевіряв при вході чи немає тут працівників ломбардів.
- Як чого, марнувати час, наприклад. Так ось, можете виділити мені трохи медичних масок.
- Виділити трохи масок?
- Ага.
- Безкоштовно?
- Ага.
- Безповоротно?
- Ага.
- Де ж ті працівники ломбардів коли так потрібні... Добре, ось вам з десяток.
- Стривайте! Як це так? Як це так?! Я долаю пішки півміста, потію під сонцем як свиня і що ж я бачу?!
- Що ви бачите? Якщо ви переживаєте, що таке роздавання медичних захисних масок може обвалити спекулятивний ринок, посіяти сумніви щодо фашистських рис містокерування, то можемо вас запевнити, що після виборів усе це надолужиться надшвидкими темпами. Чого лише варті недобудовані інвестиційні житла...
- Я не за те. Вам, виявляється, потрібні працівники ломбардів!
- Запевняю, що то в дуже-дуже рідкісні моменти.
- Але ж потрібні!
- Перепрошую, а це точно приймальна мера міста?
- Зачекайте, будь ласка, я спілкуюся із відвідувачем. Розумію, ваше невдоволення. Можливо, в якості компенсації, ви одразу повідомите про мету вашого візиту.
- Добре, тільки ви одним оком в двері, чи бува працівники ломбардів не увірвуться.
- Вхідні двері під моїм пильним контролем. То що там у вас?
- Розумієте, підприємством, де я працюю, керує жінка...
- Перепрошую, ми вже кілька років як не практикуємо подібні справи...
- Та я не за це. Дослухайте! Вона останнім часом постійно збирає нас на наради і говорить до нас про карантинні заходи і все таке, а сама повертається до нас профілем. І ось на стіні за нею видно як у її тіні замість носа слонячий хобот.
- Збільшується?
- Що?
- Тінь слонячого хобота постійно збільшується?
- Так, а ви звідки знаєте?
- Записую вас четвертим в групу на прийом до мера міста на вівторок. Питання про керівниць із тінню слонячого хобота замість носа пан мер вирішує колективно. Не забудьте, вівторок після 16:00. При собі мати пасторт і томик Панаса Мирного, не дивитись мері в очі, постійно нагадувати про свою присутність в кабінеті якимось легким звуком. Достатньо сопіти носом, покашлювати чи постукувати олівцем. Наступний!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

На Великдень до тебе ніхто не приїде. Розділ1

  — Не можна брехати матері! — пролунало в салоні в несподіваній паузі між треками «техно-мінімал» та одночасно при різкому уповільнені оборотів двигуна «Форда Фокуса», коли він намагався пронестись коліщатами над дірявим асфальтом, не витискаючи гальмо в підлогу, аби сіру автівку раптово не занесло на порожній нічній дорозі. Слова одночасно налякали і здивували Павла. Здивування виникло від того, що це їх вимовила Оля, без двох місяців тридцятирічна дизайнерка, яка встигає одночасно працювати в рекламному агентстві, фотостудії і ще викладає основи дизайну в місцевому коледжі. «Дівчинка з трьома роботами» — так кликав її Павло. Дивно, що дизайнерка щось говорить про брехню. Дизайнерка! Павло не вірить дизайнерам, йому здається, що професія цих людей — без розбору упаковувати в гарну обкладинку все підряд, аби тільки око споживачів могло вхопитися за красиву обгортку. Тому й дивно. Особливо тепер, коли вони вже кілька годин в дорозі, а до моря ще їхати і їхати. Мінімум чотири години.

хлопчик для биття

  в мене посада хлопчика для биття, інакше я підведу людей довкола себе, інакше вони виваляться на вулиці, стріляючи з рушниць і розмахуючи ножами. чи міг би ти зателефонувати замість мене, чи міг би ти піймати кулю замість мене, прикласти її до вуха і заплющити очі - будь чужим скільки хочеш, скільки хочеш.   тисни на газ, зшивай перехрестя, підпалюй листя, перекривай кисень - мені все пробачили, мені все пробачили, мені страшно, але вдома страшніше.   диктую штрих-код сліпій продавчині, купую пляшки чесно і почасти, прийди сюди знову і най думають: ти чоловік чи жінка, гормональний збій; обличчя впритул до лінолеуму - сниться осінь і пістолети янголів, уся плоть шипить над вогнем, а тепер будь собою і відійди вбік.   тисни на виклик, зшивай лікарів, досить біла кімната щоб удавати жертву, про мене забули, про мене забули - мене виписують, але дома страшніше.   2021

Як використовувати вогнемет

В майстерні назбиралось достатньо пилу, аби присутні дозволили собі ігнорувати сірі відтінки по куткам, на осоннях, на поверхнях шаф, полиць із технічними довідниками, батареях опалення, карнизах і розібраних деталях, які більше не становили жодного інтересу. Настя, коли підводила голову чи просто виходила викурити цигарку, невдоволено морщила чоло, а за мить відволікалась на власну втому і байдужіла до сірого бруду. Нік, він же Микола, який називався Ніком, ставився до пилу більш нігілістично, мовляв, най і далі нашаровується, бо це зрештою майстерня, а не житлове приміщення. Тим більше, Настя настільки засиджувалася за лагодженням і налаштуванням техніки, що почасти палила цигарки просто за робочим столом. Нік за таких випадків дозволяв собі плюватись на підлогу і починав порожні розмови, чого Настя не любила, але терпіла, бо зайвих рук в майстерні більше не було. Поки з-під паяльника вгору здіймались струмки каніфолі, почулось клацання запальнички і Нік здогадався про майбутній супр