Перейти до основного вмісту

Із вигаданих вінницьких хронік 58

- Вітаю всіх на платформі "ТЕД Вінниця", де кожен може поділитися своїми думками, проектами, спокійно тупити в смартфон кілька годин поспіль і аргументувати із доповідачами повною нісенітницею. В що виллються ці думки як не в чергове тупіння в смартфоні - тут кожен вирішує сам: робити йому це відверто чи з розумним виглядом. Нагадую, що право виступу має кожен, тому, даруйте, але слово надається Віктору Йосиповичу.
- Доброго вам дня, шановні слухачі. Отже, і ось ви можете медитувати і знайти себе в прицілі мисливської рушниці пошуку роботи, і ви знаходите себе у чужому резюме, в іншій частині світу, за кермом великого автомобіля, і ви опиняєтесь у великому будинку, поряд красивої дружини чи тупого чоловіка, і ви запитуєте себе: чому я дійсно не там, як туди дістатись? І ти працюєш понаднормово, жертвуєш вихідними, розбазарюєш здоров'я, плюєш на сім'ю і низьку заробітну плату, а час, якого не існує, все тече і тече від стрілки до стрілки, від скачаного торента до не придбаної книги, бо гроші як і час не довели власного існування і власної дієвості у твоїх рученятах; раз у житті тобі трапляється можливість зірвати купу грошей, законно чи незаконно - плювати і ти можеш себе запитати: як мені це зробити? і ти можеш себе запитати: де цей великий автомобіль і ти можеш сказати, що це вже не мій великий красивий будинок, і ти можеш собі сказати, що це не моя красива дружина чи не мій тупий чоловік. І ти працюєш понаднормово, жертвуєш вихідними, розбазарюєш здоров'я, плюєш на сім'ю і низьку заробітну плату, а час, якого не існує, все тече і тече від стрілки до стрілки, від скачаного торента до не придбаної книги, бо гроші як і час не довели власного існування і власної дієвості у твоїх рученятах; раз у житті тобі трапляється можливість зірвати купу грошей, законно чи незаконно - плювати. Так я і раніше, просто, здається, що тепер це прокатить. Так я і раніше, просто, здається, що тепер це прокатить. Так я і раніше, просто, здається, що тепер це прокатить. Гроші є всюди - у камінні, у воді, у багні, у торентах, тільки от вийміть їх чужими руками із мінімальними затратами, зробіть розумних дурними шляхом підпорядкування посадовим інструкціям, розділіть роботу, яка приносить пряму виручку і роботу, яку необхідно робити, але яка не приносить виручки і оплачуйте виручкою тільки ту, яка приносить виручку. І ти працюєш понаднормово, жертвуєш вихідними, розбазарюєш здоров'я, плюєш на сім'ю і низьку заробітну плату, а час, якого не існує, все тече і тече від стрілки до стрілки, від скачаного торента до не придбаної книги, бо гроші як і час не довели власного існування і власної дієвості у твоїх рученятах; раз у житті тобі трапляється можливість зірвати купу грошей, законно чи незаконно - плювати і ти можеш запитати себе: чим є прекрасний великий будинок, і ти можеш запитати себе куди тебе везе ця валика автівка і ти можеш запитати себе: я можу піти в оплачувану відпустку чи я не заробив навіть попри чинне законодавство? І ви можете запитати: Боже, що ж я заробив? І ти працюєш понаднормово, жертвуєш вихідними, розбазарюєш здоров'я, плюєш на сім'ю і низьку заробітну плату, а час, якого не існує, все тече і тече від стрілки до стрілки, від скачаного торента до не придбаної книги, бо гроші як і час не довели власного існування і власної дієвості у твоїх рученятах; раз у житті тобі трапляється можливість зірвати купу грошей, законно чи незаконно - плювати. Так я і раніше, просто, здається, що тепер це прокатить. Так я і раніше, просто, здається, що тепер це прокатить. Так я і раніше, просто, здається, що тепер це прокатить. Подивиться на свою руку, на ній наручний годинник - це і весь ваш час, це і всі мої доходи. Єдиний дозвіл у цьому житті - це дозвіл йти, це дозвіл йти, це дозвіл йти, це дозвіл йти за власним бажанням.
- Даруйте, ви щойно цитували пісню "Talking Heads" за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5IsSpAOD6K8&list=RD5IsSpAOD6K8 ?
- А ви впевнені?
- Ні, під час вашої промови я тут дещо продивлялась в смартфоні.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

На Великдень до тебе ніхто не приїде. Розділ1

  — Не можна брехати матері! — пролунало в салоні в несподіваній паузі між треками «техно-мінімал» та одночасно при різкому уповільнені оборотів двигуна «Форда Фокуса», коли він намагався пронестись коліщатами над дірявим асфальтом, не витискаючи гальмо в підлогу, аби сіру автівку раптово не занесло на порожній нічній дорозі. Слова одночасно налякали і здивували Павла. Здивування виникло від того, що це їх вимовила Оля, без двох місяців тридцятирічна дизайнерка, яка встигає одночасно працювати в рекламному агентстві, фотостудії і ще викладає основи дизайну в місцевому коледжі. «Дівчинка з трьома роботами» — так кликав її Павло. Дивно, що дизайнерка щось говорить про брехню. Дизайнерка! Павло не вірить дизайнерам, йому здається, що професія цих людей — без розбору упаковувати в гарну обкладинку все підряд, аби тільки око споживачів могло вхопитися за красиву обгортку. Тому й дивно. Особливо тепер, коли вони вже кілька годин в дорозі, а до моря ще їхати і їхати. Мінімум чотири години.

хлопчик для биття

  в мене посада хлопчика для биття, інакше я підведу людей довкола себе, інакше вони виваляться на вулиці, стріляючи з рушниць і розмахуючи ножами. чи міг би ти зателефонувати замість мене, чи міг би ти піймати кулю замість мене, прикласти її до вуха і заплющити очі - будь чужим скільки хочеш, скільки хочеш.   тисни на газ, зшивай перехрестя, підпалюй листя, перекривай кисень - мені все пробачили, мені все пробачили, мені страшно, але вдома страшніше.   диктую штрих-код сліпій продавчині, купую пляшки чесно і почасти, прийди сюди знову і най думають: ти чоловік чи жінка, гормональний збій; обличчя впритул до лінолеуму - сниться осінь і пістолети янголів, уся плоть шипить над вогнем, а тепер будь собою і відійди вбік.   тисни на виклик, зшивай лікарів, досить біла кімната щоб удавати жертву, про мене забули, про мене забули - мене виписують, але дома страшніше.   2021

Як використовувати вогнемет

В майстерні назбиралось достатньо пилу, аби присутні дозволили собі ігнорувати сірі відтінки по куткам, на осоннях, на поверхнях шаф, полиць із технічними довідниками, батареях опалення, карнизах і розібраних деталях, які більше не становили жодного інтересу. Настя, коли підводила голову чи просто виходила викурити цигарку, невдоволено морщила чоло, а за мить відволікалась на власну втому і байдужіла до сірого бруду. Нік, він же Микола, який називався Ніком, ставився до пилу більш нігілістично, мовляв, най і далі нашаровується, бо це зрештою майстерня, а не житлове приміщення. Тим більше, Настя настільки засиджувалася за лагодженням і налаштуванням техніки, що почасти палила цигарки просто за робочим столом. Нік за таких випадків дозволяв собі плюватись на підлогу і починав порожні розмови, чого Настя не любила, але терпіла, бо зайвих рук в майстерні більше не було. Поки з-під паяльника вгору здіймались струмки каніфолі, почулось клацання запальнички і Нік здогадався про майбутній супр